Skip to content Skip to footer

Doskonały gadżet reklamowy, czyli notes

Każda firma stara się przygotować ciekawe gadżety reklamowe. Różnego rodzaju długopisy, kalendarzyki czy torby z firmowymi nadrukami to najczęściej wybierane elementy reklamy. Warto jednak pamiętać o tradycyjnych, papierowych notesach, które są wyjątkowo ciekawym gadżetem reklamowym.

Dlaczego warto postawić na notesy?

Firmowe notesy są doskonałym gadżetem reklamowym i bardzo dobrze budują prestiż marki. Jest to związane z tym, że notes jest wykorzystywany praktycznie codziennie. Szybkie notatki czy obliczenia robi się najczęściej w różnych notesach i notesikach. Notesy są ciągle chętnie wykorzystywane, choć wydawałoby się, że większość notatek jest robiona w formie cyfrowej. Pamiętać jednak trzeba, że nie każdy to lubi, a niekiedy po prostu o wiele szybciej i sprawniej jest zrobić notatkę pisząc ją w notesie.

Różnorodna forma notesów

Notesy mogą mieć bardzo różnorodną formę. Choć najczęściej mają kształt prostokąta, to mogą różnić się zarówno rodzajem okładek, jak i sposobem łączenia czy wielkością. Dla celów reklamowych warto wybrać co najmniej dwa rodzaje notesów. Najczęściej będą to eleganckie, szyte notesy książkowe, przeznaczone dla ważnych kontrahentów, oraz mniejsze notesiki, które można wręczać na różnego rodzaju targach czy wystawach. Warto też pomyśleć o firmowych notesach dla pracowników. Ich używanie robi dobre wrażenie na potencjalnych klientów, wzmacniając tożsamość marki i podkreślając prestiż firmy.

Jakie są ceny notesów?

Cena firmowych notesów będzie zależała od wielu czynników. Do najważniejszych należy oczywiście rodzaj notesów oraz ich liczba. Zasadniczo droższe są modele szyte, z twardymi okładkami, szczególnie pokrytymi skórą czy materiałem skóropodobnym. Jeśli jednak zamówienie będzie duże, cena jednostkowa będzie niższa. Cena będzie też zależała od ilości kartek oraz rodzaju papieru, który zostanie wykorzystany do produkcji notesów. Pod uwagę trzeba wziąć też rodzaj druku i okładek. Także sposób łączenia wpływa na ostateczną cenę produktu. Do wyboru jest łączenie za pomocą szycia, kleju lub specjalnej spirali.

Leave a comment

0.0/5